Oferty grupowe

0
655
Rate this post

Moda na wortale, które proponują promocje grupowe, cały czas rośnie. Powoduje to, że coraz częściej rozmyślają o nich właściciele, niedużych oraz ogromnych przedsiębiorstw. Jednakże nie jako możliwy nabywca usługi, ale jako podmiot dane wyroby proponujący. Zakupy grupowe stają się bowiem, jednym z najskuteczniejszych kanałów reklamy swoich usług oraz wyrobów. Komu się to opłaca?

Promocja na torbachSpora redukcja ceny oraz dywidenda dla serwisu pośredniczącego sprawia, iż nie uzyskujemy niemalże żadnego zysku z racji uczestnictwa w zakupach. Co więcej – generujemy straty, gdyż wykonujemy pracę, wykorzystujemy towary itp.. Jednakże masa korporacji wciąż uczestniczy w tym procederze. W jakim celu?

Głównie skutkiem tego, że zakupy grupowe pomagają przyciągnąć ewentualnych, stałych klientów. Oczywiście, część z nich korzysta z produktu jedynie dlatego, że jest tania. Są jednakże tacy, którzy działają zgodnie z ideą zakupów grupowych – przetestuj po mniejszej cenie, korzystaj bezustannie w zwykłej. Skutkiem tego jest to fajna forma promocji, naturalnie o ile przestrzegamy konkretne warunki.

Po pierwsze, nie każdy sektor rynku jest dobry do reklamy poprzez zakupy grupowe. Wiele spółek, nie mając wyobrażenia o tej postaci promocji, naraziło się na duże straty. Zyskali więc tylko konsumenci (i to nie we wszystkich przypadkach). Podstawą jest proponowanie posługi, która przyciąga wiernych nabywców. Jeżeli klient do nas nie wróci, to nie ma sensu promować się w portalach ofert grupowych.

Jeżeli nasza firma świadczy tego typu usługi, to połowa sukcesu. Wypada jeszcze spełnić pozostały warunek – obsłużyć kontrahenta ‘grupowego’, tak samo jak zwykłego. W żadnym razie marniej, ani nie lepiej. To zagwarantuje nam wyśmienitą opinię nowego klienta oraz to, iż nie zawiedziemy go przy następnej wizycie. Należy zatem przyrządzać określony budżet na takową kampanię, albowiem przy usługach proponowanych w formie ofert grupowych ponosimy spore koszta związane z działalnością usługową.